NOV ZAČETEK, MOJ ZAČETEK

"Lepo je na novo začeti. Začetki so nepopisan list, na katerega se lahko napiše najboljše mojstrovine, največje skrivnosti, najbolj izbrane besede. Pričeti pomeni ustvarjati svet novih možnosti, ki jih prej še ni bilo."  (Julia Doria)

Ravno danes sem se potepala po gozdu...kako lepo bi bilo domov prinesti tako polno košaro... Mimogrede, tole je ena izmed mojih tortic, ki je nastala za prav poseben rojstni dan. 

Naj pa vam izdam, kdo je največji krivec, da sem se znašla tukaj. Moja draga prijateljica Valentina. Ustvarjalka, ki nas vsakič znova navdušuje s svojimi čudovitimi izdelki. Vse njene voščilnice, čestitke, unikate imam shranjene v veliki škatli. Ja, veliki škatli! Zato, hvala ti Valentinček, da si me opogumila, za tole! :) 

Valentinček, hvala ker si! 💗


Moj prvi zapis bom počasi končala. Upam, da bom imela dovolj materiala in časa, da ne bo zadnji. 
Pozdravčki! :) 

Komentarji

  1. Tinči, dobrodošla v bloggerskem svetu ustvarjanja.
    S tabo bo ta svet še lepši, barvitejši in polnejši.
    Naj ti bo lepo tukaj.❤️
    P.s:In hvala ti, sem vesela, da sem malo tudi jaz kriva, da si tukaj!😊

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar